2017. február 22., szerda

Ha csupán 5 kézimunkakelléket vihetnék magammal egy lakatlan szigetre... #CsKM

Sziasztok!

Van egy viszonylag új, kreatívos (legfőképpen fonalas) blogjáték, a Csak Kötök és Mesélek (CsKM). Kitalálója Panka. Pankát a Youtube - on keresztül találtam meg, ott éppen akkor indított kötőiskolai videósorozatot, amikor kötni akartam tanulni. És magyarul volt! Imádtam, sokat tanultam belőlük.

Na de vissza a CsKM - hez. 

Nos, igen, ez a megadott öt kellék vagy sok vagy kevés. Sok, ha azt nézem, ami tényleg nagyon szükséges lehet, de kevés, ha tudom, hogy lesz időm ilyen tevékenységekre, mint akár a kötés vagy a horgolás. De: mindenképpen vinnék magammal:

1. ollót. Anélkül sajnos nem tudok meglenni. Imádok vágni. Papírt, textilt, fonalat, bármit. 

2. tűkészletet. Varrni is szeretek

Innentől jönnek a gondok. Mert hát kelleni fog még:

3. fonal. Sok. Illetve ez függ az ott töltött idő mennyiségétől is.

4. kötőtű. A kedvencem, a 4 mm-es. Biztosra megyek, a körkötőt vinném, az mindenhez jó.

5. szabócenti. Szeretem, ha pontosan tudom, mi mekkora. Persze, szoktam arasszal, hüvelykkel mérni, de a centi az centi. Vitának helye nincs. :)

De ha lehet kérni, akkor valami európai időjárással bíró helyre menjünk, ahol mindig tavasz van, jó? :)

Ha kíváncsiak vagytok a többiek bejegyzéseire is, akkor keressétek a #CsKM jelölést.

xoxo
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése