2014. március 26., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - A blog nevének története

Sziasztok!

Szilvi felhívása folytatódik, ezen a héten a blogunk nevére kíváncsi. 



Nagyon egyszerű nálam a történet. Olyan blogot akartam, ami komplexen mutat be engem. Nem csak a szakmai oldalamról vagy a hobbimon keresztül, sem csak az anyai mivoltomon át. Erre tökéletesen megfelelt az Erica világa című sorozat eredeti címe, a Being Erica. Nagyon odáig voltam a benne látható ruhákért, amik elegánsak, mégis megfizethetőek és (ez a fő szempont nálam) hordhatóak! Na és a sminkek! Nem a történet miatt néztem főleg, mint látjátok. De a címe tényleg tökéletes nekem. Most. Erre.

Ha a többiek posztjaira is kíváncsiak vagytok, akkor itt vannak a hozzájuk vezető linkek:

  1. Mesy és Detti (Testvérkódex)
  2. Tina és Melissa (One day in my high heels)
  3. Mike (thingzmikelikes)
  4. Réku (...only a girl...)
  5. Nallag (Over the rainbow)
  6. Ellie (Kék álmok városa)

Jó olvasást!
xoxo
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése