2014. március 12., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - 5 kedvenc blogom

Sziasztok!

Eltelt két hét, ez azzal jár, hogy újra jelentkezik a Vigyázz! Kész! Posztolj!


Most az 5 kedvenc blogunkról írunk. 
Sokat gondolkodtam rajta, mi alapján rangsoroljam az írásokat. Arra jutottam, nem teszem sorrendbe őket. Más témájúak, más stílusúak, van, aki ebből él, de a többségnek a blogírás csak hobbi. Szerintem nem lehet őket összehasonlítani, sem sorrendbe állítani.

Ím a lista: 

  • Új hobbim, a horgolás által találtam rá erre: fiberflux.blogspot.com. Gyönyörű és egyszerű sálak, nyakmelegítők vannak itt, néhány kitűzővel, és újabban takaróval karöltve.
  • Irodalmi érdeklődésemet Szécsi Noémi blogján keresztül élem ki, ez a Halcsontos Fűző. Igazából nem irodalomról van itt szó, hanem elmúlt korok hétköznapjairól. Csupa- csupa érdekesség, olvasmányosan.
  • Kevés gasztroblogot ismerek, talán ez volt az első, amit rendszeresen kezdtem olvasni: http://borsandpepper.blogspot.pt/. Ha szeretitek a kekszeket, akkor ezt olvassátok el: http://borsandpepper.blogspot.pt/2012/03/legremekebb-omlos-zabpelyhes-keksz.html
  • Egy kis varrás: Make It and Love It. Egy anyuka írja, ettől nagyon személyes. Másrészt ettől tud nagyon jó ötleteket adni. Főleg gyerekruhákat találunk itt, de szép számmal akad felnőtt ruházatra vonatkozó ötlet is. Most éppen karban tartják az oldalt, de remélem, a hamarosan jövünk vissza felirat tényleg kis időt takar.
  • Ééééés a nagy kedvenc: http://www.urban-eve.hu/. Életmód blog. Hogy micsoda? kérdeztem, mikor megláttam. Aztán elkezdtem "körülnézni". Sok bejegyzés kapcsolódott akkoriban a FlyLady programhoz, futott még a Sminkedd, de akár megtanulhattam az öt ujjamat használva karkötőt kötni, Gmail-t okosan használni, ötletet kaphattam a főzéshez, öltözködéshez, filmnézéshez. És még sok minden máshoz. Azóta újabb "sorozatok" is megjelentek, a kinézet is más, de Via közvetlen stílusa még mindig verhetetlen. 
Ez az 5 nagyon kis szelete annak a sok blognak, amit kisebb- nagyobb rendszerességgel követek, és amiket merek ajánlani. Főleg egy ilyen korban, amikor minden bokorban blogger terem, ugye.... :)

Ez a rovat legközelebb két hét múlva jelentkezik. Addig is jó olvasgatást!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése